BOTOK-BOTOK IKAN TENGGIRI

Rating
0 Rating
0 Sold

Minimum Purchase:

1 / (bag)

Weight with Packaging:

300 (Gram) / (bag)

Quantity:

available 60 Unit

Total Price:
RM26.00 /

Share:

SUUGEH
Ratings: 0.00
Products: 2
Follower: 0

Product Specifications

Category

Agro Bazaar > Vegetables > Sayur-Sayuran

Brand

SUUGEH

Product Description

Botok-botok ada instant? Lah baru saya tau. Koyak jer boleh terus makan? Senang dan jimat masa saya nak sediakan makanan untuk suami dan anak-anak. Kalau tak, nak kena pergi ke pasar cari bahan mentah nak masak lagi.. Dah guna masa yang banyak, kalau macam ni senang la kerja saya, tak payah kelam kabut bersilat di dapur…

Syok lah macam ni boleh simpan lebih dari setahun pulak tu, tak perlu masukkan dalam freezer atau pun peti ais. Kalau nak bawak ke mana-mana pun tak jadi masalah. Nak bawak balik kampung ke, nak pergi berkelah ke, mengembara, masuk hutan dan macam-macam lagi.

*     MUDAH dibawa ke mana-mana

*     Penyediaan sangat CEPAT

*     JIMAT masa

*     Mengandungi 13 jenis ULAM-ULAMAN

CARA PENYEDIAAN

*     Cara 1 (Rendam)

o   Rendam pek di dalam air yang telah mendidih selama 5 minit.

*     Cara 2 (Microwave)

o   Potong pek & panaskan selama 2 minit.

HARGA

RM26.00 / pek

Product Ratings

There have been no reviews for this product yet.

From The Shop

Similar products

Feedback